Wednesday, November 7, 2012

Yes..i love to sigh.So what?

people said..."the most important thing is quality,not quantity."
Betul lah KOT that statement (perlu stress ke kot tu my dear..??kkkk...).But just leave it..lupakan tentang persoalan kualiti dan kuantiti sebab kita tak berdiskusi pasal "waktu mengulangkaji yang ideal" ataupun "perancangan keluarga" di sini. Apa yang mahu dikongsi di sini ialah mengenai keserabutan yang melanda aku pada hari ini. Macam yang telah diulas oleh akak polis (sebab aku asyik mengeluh dan membebel pasal subjek English pada dia..), aku dengan English memang ditakdirkan bukanlah couple yang ideal.Sebab paling nyata ialah masalah yang tak pernah habis antara aku dengan subjek ni..mungkin jugak aku yang give up terlalu awal...entah~Dear God, please help me.Nampak sangatlah selama ni aku bergantung dengan my friends sampaikan masalah ciput ni pun susah nak selesaikan.Faizah...wake up...grow up!

No comments: