Wednesday, November 7, 2012

UNDER MY SKIN (HUPDATE)


Dear my belog..

Perut oh Perut Kenapa Engkau Sakit
Bolehlah kiranya aku meng-announcement-kan hari ini sebagai hari sakit perut sedunia (walaupun aku aje yang sakit..ngee). Daripada sebelum subuh sampailah masa entry ni di taip perut ni tak bagi peluang langsung kat aku. Sakit memanjang...Adeh. Ada adengan muntah-muntah lagi pagi tadi.Tapi dalam sakit-sakit perut sempat jugak makan nasi lemak lepas kelas PMC tadi. Tak tahan godaan. Siap add on sambal lagi. Degil sungguh haku. Ni kalau dokte Myanmar tu tahu mesti kena brainwash baik punya~

Memang daripada pagi tadi sudah berkira-kira nak memonteng atau tidak. Tapi akhirnya tekadkan hati untuk pergi kelas PMC. Bukan apa, takut terkin*** pulak dalam kelas. Tak ke haru nanti. Ceri-beri memang kejam. No mercy. Ikut suka hati beliau aje nak attack aku anytime. Petang ni sepatutnya ada tutorial RC design. Tapi Alhamdulillah kelas batal. Hehehehe. Selamat..selamat.

Sedang termenung atas katil memikirkan nasib diri. Teringat pulak pasal makanan. Aku dengan makanan ni kan umpama irama dan lagu (ececeh...). "Err...dinner nanti nak makan ape erk..?". Tiba-tiba teringat pulak bubur ayam. Aha...mcd!~Jadi dengan sepantas Watson Nyambek terus text Ika. Order bubur ayam satu. Kekekeke. Petang ni ada senam robik macam biasa. tak tahulah nak pergi ke tak sebab takut terkin*** pulak tengah-tengah bersenam nanti. =__="


Jjann~

Cara terbaik untuk order kalau tak tahu nak makan apa atau nak survey harga..tengok aje kat website. ehe~
Semoga cepat sembuh. Kalau dah tak sihat nak buat apa pun tak semangat~sigh.

No comments: