Tuesday, November 6, 2012

tamat sudah

Dear my belog...

Bahagian kedua proses pemindahan barang-barang.

Jadi lepas habis exam aje aku dengan semangat berkobar-kobar pergi ke koperasi. Matlamat utama aku ialah nak mintak kotak(yang besar..kena mention. Haha) sebanyak yang mungkin. Iye, aku memang seorang perempuan yang tamak. Sampai aje kat koperasi aku pon dnegan muka tak berapa nak malu terus menyampaikan hajat aku kat kakak koperasi tu. Sebelum tu aku memang dah aim kotak-kotak kat dalam koperasi tu sebab awal-awal lagi aku dah nampak banyak kotak terkumpul kat satu sudut. Tapi boleh pulak dengan selamba yaya nye akak tu cakap..."dik, kotak takde"...Aku tensen. Satu sebab tak dapat kotak. Dua sebab kakak tu tipu aku. Mencik~

Beli Kotak.
Ceit..akhirnya kena beli kotak. haha~

Dipendekkan cerita.
Aku pon guna method paling mudah yang aku boleh fikir untuk angkut barang-barang aku tu. Banyak siot barang. Rasa macam nak patah pinggang aku angkat semua...Nasib baek semuanya berguna..kalau kurang berguna memang aku tinggalkan aje kat tepi jalan. Ngee~




No comments: