Tuesday, November 6, 2012

SETH TAN

Dear my belog...

Yezza..!~
Hari ini sudah rancang mahu ponteng kerja. Ngee~Bukan sebab malas pergi site tapi sebab nak jumpa dokte gigi. O.M.G..O.M.G..(tiru gaya sepah)

Gigi.
Gosh. Keadaan gigi makin kritikal. Kalau tak pergi cepat takot makin besar pulak lubang kat gigi tu. Ngee~nak cabut gigi satu hal. Dah hilang gigi nanti nak senyum pon fikir banyak kali. Takotnyerr!!!Harap-harap tak la nampak sangat gigi tak cukup masa senyum-senyum iguana. Even gigi geraham sekalipon...kalau tak cover jelas jugak. Adeh. Tapi aku masih berharap dokte tu tampal aje gigi aku...harap-harap.

Nora Elena.
Walaupon semalam merupakan episod terakhir nora elena. Tapi aku masih stuck di episod 15. Ngee~takpe, aku pegang kata-kata.."biar lambat asal selamat"...hehehe. Lagipon sayang pulak nak habeskan cepat-cepat. Lepas ni entah bila pulak drama best macam ni nak muncul kat tv..huhu~Dan aku sudah jatuh chenta sama Aaron Aziz. Erk..?

Result Pekse.
Alhamdulillah..I got better than i ever epected. Macam nak terkeluar jantung aku masa mula-mula nak tengok result. Punyalah nervous. Takot jugak result sem lepas buat hal. Kot-kot kena repeat (Allah forbid). Yelah...dengan markah course work yang takat idong aje gayanya. Cuak beb~

Praktikal.
Hari ni pergi site kejap aje. Ikut Aril pergi site Jalan Pintas. Banyak benda yang tak settle lagi kat situ..tarikh untuk clearkan site dah dekat. Aku pon tak berapa nak paham dengan keadaan projek ni. Tapi tadi buat concreting untuk drainage. Ohho~Tercabar kesabaran aku bila tengok excavator yang digunakan. Kot ye pon nak jimat cermat. What-the-fish....gunalah yang boleh berfungi dengan sempurna. Ni tak....aku pon tak tahulah mesin tu abad keberapa punya..ngee. Kesannya..kerja pon jadi macam sipot gondang. Highlight untuk concreting mestilah slump test. Tadi memang demand yang keras-keras punyer. Sebab dalam formwork tu pon dah penuh dengan air. Aku respect dengan Aril. Sekurang-kurangnya beliau sangat terer buat keputusan. Kalau aku lah yang decide untuk slump test tu~haha..nganga aje kot. Tak cukup keyakinan lagi nak buat keputusan. Ngeee..


nite~

"Everything in life is luck"
Donald Trump


No comments: