Tuesday, November 6, 2012

THE MEANING OF SIMPLICITY

Dear my belog....

Haha..
Pagi-pagi dah buat onar pada waktu pejabat (aku pekerja yang berdedikasi..takot nak bukak pesbuk waktu pejabat). Tak. Tipu. Aku paling suka bukak pesbuk waktu pejabat. Tapi kena tengok cermin ajaib dulu (depan aku ada cermin) sebagai langkah berjaga-jaga. Takot jugak tertangkap. Haha. Dan hari ini aku mencemar duli dengan menaip entry kat blog. Huhee~

Oh.
Ada budak praktikal baru kat ofis ni. Secara tak rasmi aku pon dah jadi senior la kan (this is not a sarcasm). Seronok jugak sebab makin meriah la keadaan ofis aku. Harap-harap boleh kawan dengan semua. Ngee..Kat department aku ni ada sorang aje. Nama comel macam orangnya. Siti. Tua setahun daripada aku. First time kawan dengan student UTHM...really make me nervous!~ngee~jom kawan!(((((=

Hope hari ni penuh dengan flower!~Yay!!!!!!~

No comments: