Tuesday, November 6, 2012

SCHATZ

Dear my belog..

Hari yang sangat panjang. Tapi bila balik rumah rasa lega (gila).

Hari ni aku pergi site.
Berbanding hari semalam. Hari ni lebih ceria. Ngee. Ceria sebab aku boleh keluar dari ofis. Serius sunyi kat dalam ofis. Dah nama pon department projek jalan. Homo sapiens kebanyakkannya sibuk dengan urusan luar. Jadi kalau aku tak pergi mana-mana aku bolehlah diumpamakan macam mak guard (?) tak berbayar. Huhee~Semalam aku menyibukkan diri kat department senggara. Asyik kena hentam budak kecik ni...adeh. Memang berapi aje hati aku dengan ayat encik-encik kat situ. Macam lah diaorang tak pernah jadi freshie kan..Ohho..mungkin jugak mereka memang dah hebat sejak azali. Keluar dari perut mak terus boleh design jalan..gitu?ngee~Muka aku memang dah tegang macam kena suntik botox sebab nak cover rasa hati. Kena jugak maintain sengih. Ibu dah nasihat awal-awal jangan buat muka toyer. Orang pon ada cakap no pain, no gain. Hentam lah labu. Hehehe~Apa-apa pon semalam aku belajar macam mana nak design jalan guna autocad (my God..serius tak ingat macam mana nak guna dah..hoho). Sebelum design tu aku and the gang dah pergi site buat survey. levelling pon satu hal jugak. Makan semut api banyak sangat kot..semua dah ingat T____T

Hari ni pergi site Kampung cerah.
Buat levelling sikit untuk curve lepas tu tengok kerja premix. Penat tapi seronok (: ~InsyaAllah kalau lah aku ada rezeki jadi cikgu nanti. Serius aku nak cerita pasal pengalaman praktikal aku ni kat anak murid aku. Tapi budak tadika boleh paham ke ek..? Ngee~

Belom habes Nora Elena.
Aku masih sangkut kat episod 23. Seth Tan..susah sangat nak berpisah dengan you ye. Panjangnya jodoh kita :D


2 comments:

Anis Mohd said...

pesanan d hujung tu .. emm . hahaa

sabar je la
tu adat dunia
dulu diorg kn cm tu la tu
then bls dendam sket kt ko
=)

Faizah Ismail said...

cik Anis..ngee suke ye yg hujung tu..maceh sbb bg sokongan. Lebiu(((=