Wednesday, November 7, 2012

TERIMA KASIH CIKGU



Dear my belog...

Hahaha...
Hanya mampu gelak secara berirama dengan Aina waktu sesi mengimbau kembali saat-saat aku belajar drive hari ni. Yes, hari ni pergi belajar memandu lagi tetapi hari ni bersama Aina (perempuan yang sangat teruja nak tengok aku memandu kereta). Hari ni punyalah bersemangat waja nak drive sebab dah bajet confident bila try sekali semalam~baru sekali tu. Gelak lagi..hahaha.

Bukit (dan kereta) yang sengaja bikin wa panas.
Ku sangkakan panas hingga kepetang, rupa-rupanya hujan ditengah hari. Betulla kot ayat tu. Sangat padan muka dengan aku. Kalau semalam aku mempunyai level keyakinan petala lapan, hari ni merudum bawah negetif kosong. Malu beb..naik bukit tak pass-pass...siap kereta tu sabotaj aku..ade ke patut beliau undur balik ke belakang. Seyes M.A.L.U. Kalau ye pun menyampah aku drive beliau jaga la water face aku ni...tak banyak pun sikit. Nak kata cikgu kat sebelah tempat duduk pemandu tu hensem...encik nilaila diri encik sendiri. Jadi aku pun saspen jugak kenapa aku boleh jadi gelabah sotong macam tu. Banyak kali buat percubaan, tapi semua fail. Kaki aku usah cakap..dah gaya pakinson aku rasa.Vibrate tak henti-henti sampaila aku turun daripada kereta. Punyalah nervous..hOho..where is your spirit go, budak kecik?balik kampung ke..?Tapi tak pe...orang cakap manusia ni belajar daripada kesilapan. Harap-harap lepas ni
tak jadi macam tu. Engkau tendang aje clutch tu ye budak kecik. Lagipun cikgu tu sungguh penyabar dan sangat macho melayan budak kecik sekor ni. Thee..hee..hee. Terima kasih cikgu (:




Perempuan ni memang fail jadi photographer. Muncung kereta aje yang engkau snap Aina..???

Haha...(masing-masing muka penuh tekanan). Sedang berusaha mengurangkan stress sebab tinggal kami berdua aje kat situ~tunggu Kak Ngah.

No comments: