Wednesday, November 7, 2012

hari-hari saya makan kari

Maaf silap..tajuk kat atas takde kena mengena dengan entry aku.

Hari ini dimulakan dengan emosi tidak stabil.Bimbang tentang banyak perkara termasuklah homework yang tak berapa siap...Badan yang letih lagi lesu effect buat UCC semalam, juga disebabkan penggunaan kaki non-stop since hari sabtu yang lalu.Buat UCC ditengah-tengah bandar Kuantan bukanlah sesuatu yang boleh dibanggakan apatah lagi menggembirakan.Pak cik-pak cik yang busy body bertanyakan apa yang sedang aku lakukan (mungkin gaya aku macam tengah amik saman trafik aje time tu mencuakkan mereka)~ditambah pulak dengan port aku yang agak mengecewakan (tepi longkang)...sangat sadis.Alhamdulillah, akhirnya siap jugak setelah satu jam menjulingkan mata mengira kenderaan-kenderaan yang lalu...

Sudah menonton Salt last weekend.

No comments: