Tuesday, November 6, 2012

gatal tangan

Dear my belog...

Jari gatal aje nak menaip. Yes. I need to type something.

al-Fatihah.
Dalam masa dua hari aje, aku telah menerima dua berita kematian. Walaupun mereka bukanlah dalam kalangan yang rapat dengan aku. Tapi kehilangan mereka tetap berbekas kat hati sebab mereka insan yang pernah aku jumpa. Walaupun hanya sekali. Ayu yang baru sahaja kehilangan abah beliau. Bila aku dapat tahu pasal perkara tersebut, perkara pertama yang aku fikir dalam kepala otak aku ialah berapa lama pulak masa yang aku ada bersama dengan bapak. Sempat ke aku balas jasa beliau walaupun sedikit. Banyak lagi benda yang aku tak buat dengan beliau. My God~Yang kedua ialah Mudir MADID. Banyak jasa beliau pada aku. Teringat pulak kenangan kat MADID dulu =/. Semoga mereka ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Amin.


Round one.
Alhamdulillah. Paper first dah habis. Walaupun banyak kekurangan waktu jawab tadi. At least aku dah mencuba sedaya upaya. Good luck hari Jumaat ni, round two!!~

Campus couple.
Ok, entry yang sangat tidak kena. Tapi nak jugak taip. Ngee~Dalam keserabutan untuk study dan menghadapi masalah seharian. Schedule tetap jalan. Dah selamat menonton campus couple episod tiga. Sangat comel dan tak sabar nak tunggu the next episode. Hahaha. Gelak sorang-sorang bila baca chatbox kat sharing. Tak tahu pulak sama ada hanya perasaan aku ataupun memang realiti. Musim exam ni kerja-kerja men-upload dan men-donlod makin gila kentang. Ngee~Kalau kat chatbox tu penuh dengan request. iye, termasuklah aku yang snagat excited me-request itu dan ini..haha~

Apa-apapun..bak kata sahabat aku. Bawak-bawaklah insaf. Tengah exam ni. Hehehe~


No comments: