Wednesday, November 7, 2012

UP-SIDE-DOWN

Dear my belog...

Soalan pertama pada diri sendiri ialah...

"Apa nak jadi dengan engkau ni budak kecik?"

Aku stress...Dan sedikit sedih. Tapi aku tak nak tuding jari ( maksudnya salahkan siapa-siapa) sebab orang cakap satu jari tuding kepada orang lain, empat jari lagi tuding ke arah diri sendiri. Sebab tu ambil keputusan untuk sedih sorang-sorang~hahaha pathetic lah sangat. What i really need sekarang ni ialah sokongan.

Budak kecik ni dah cuba untuk jadi lebih matang. Jadi lebih profesional~Tapi lastly, profesional kitten's poop!~Sangat susah mahu mengawal perasaan. Ingat senang ke..??? T_____T
Salah aku ke kalau hati aku ni dah macam nak pecah..waaaa. Reality bites!Kenyataan itu kejam..sob3

Ya Allah berikanlah aku kekuatan dan kesabaran. amin!~


“Life is either a daring adventure or nothing. To keep our faces toward change and behave like free spirits in the presence of fate is strength undefeatable.”
Helen Keller

No comments: