Tuesday, November 6, 2012

STRESS ! (IKUT STYLE JESSICA DALAM RUNNING MAN)

Dear my belog..

Iye. Stress.

Kena stress-kan diri supaya jadi lebih rajin (:

Jangan jadi veg. Lembik. Otak blank. Bak kata dr Zul.

By the way. Aku dah mengantuk. Haha. Veg sangat lah ngek~

In my head (ni tajok lagu cn blue yang baru sebenarnya..haha) :
Chapter one final year project.
Proposal for 3p.
Mid term advanced water.

Lepas tu menonton bridesmaids. Sila abaikan adengan "luch" dalam movie tu. Tapi fokus kat Kristen Wiig yang kelakar but in the same time amat kesian. She laughs, i laugh. She cries, i cry. Eheh~

Rindu kat the middle. Dah habis tengok episod dalam simpanan (sebenarnya ada yang tak boleh nak play. Haha). I miss sue and brick !

Hari ni aku layan monte carlo (:

Serius teringat sangat nak tengok konsert cn blue. Tapi takpelah aku donlod kat rumah nanti. Yay ! deepavali nak balik rumah MyEm0.Com Baik punya universiti. After a week, raya haji pulak. Adoyai..aku akan membesar dalam bas ajelah nampaknya..hehehe.

Ok. Whatthefish lah kan. Everything yang aku taip adalah pasal ayat-ayat memuaskan nafsu malas aku. Lepas tu barulah mengadu tak cukup masa nak buat homework. Demm~

Esok kelas pukul 10. Malas giless !

No comments: