Wednesday, November 7, 2012

Rockz Pimple Bukanlah Jerawat yang Rock

Dulu2 aku suke sangat ayat ni..
"Oh adinda,wajahmu umpama bulan purnama.."
Sweet gila..MyEm0.ComSampai berguling-guling kalau dengar beb..hoho
Tapi cikgu Hamdan telah menyedarkan aku tentang hakikat sebenar...
Mengenai permukaan bulan yang berLOBANG besar serta berkawah-kawah..
Owh..sangat kejam!

Sejak hari tu aku memang anti ayat tersebut..Sila jangan cakap depan aku bagi mengelakkan eksiden yang dasat berlaku...Sangat membebel sebab aku bukan nak cerita pasal bulan dan lobang tersebut.Aku hanya nak berkongsi pasal ubat anti jerawat yang aku gunakan..Aku bukanlah makhluk yang mempunyai kulit yang mulus macam kamu semua.Pernah juga mempunyai masalah jerawat yang kritikal dulu..Jadi aku mahu berkongsi kejayaan pengurangan jerawat aku dengan kamu<3 *sila abaikan perihal kaler kulit..*MyEm0.Com

Facial foam ni adik aku yang promote2..Adik aku ni memang mempunyai skill yang bagus pasal nak fight jerawat ni..hoho.Jadi silalah mentry produk ini..sila3.Bagus untuk kulit aku setakat ini,dan mungkin bagus untuk kamu jugak~
Berkesan menghilangkan kesan hitam dan parut jerawat.Double berkesan kalau guna toner+gel jerawat together..

Boleh didapati di Guardian mahupun Watson..Tapi bukan dikoperasi UMP ataupun di 7 eleven..MyEm0.com







4 comments:

Anis Mohd said...

urm ..
weyh ..
jerawat menyerang daku ari tuh .
tbe2 ada 2 bijik jerawat kat muka ak ..
sungguh tak leh blah .
tp, wat dek je .
bangga kejap ada jerawat .

faizah<3 said...

kalau macam tu try gel jerawat yanga ku pakai tu..
InsyaAllah..selalu aku pakai sehari dah berdesup hilang..hehe

Monkey D Luffy said...

kaulah bulan...

:P

faizah<3 said...

haha..sungguh kejam..watcha!!!!!