Tuesday, November 6, 2012

R.I.P (EDITED :SEBAB TYPO..)

Dear my belog....

Di pejabat. Tak de kerja. Petang nanti baru ada konkrit.

Heart jumping out of my chest...
Ya Allah. Pagi tadi bukak pesbuk terus baca komen pasal kematian seorang hamba Allah ni. Sangat tak disangka. Schoolmate masa di MRSM dulu. Walaupun memang bukan kawan dekat-dekat tapi terasa jugak lah kehilangan beliau sebab arwah dulu selalu lepak dalam kelas aku. Then ada satu insiden tu aku TERsepak beliau sampai ada bekas tapak kasut sukan aku kat seluar beliau. Maafkan aku~Al-Fatihah.

Sigh...Hidup di dunia ni hanya sementara.

I got this quote from his FB.

As Churchill said"success is not final and failure is not fatal. It is the courage to continue that counts". I stumbled, picked myself up and continued. By the time i was in my mid thirties, i was a millionaire.

And this quote too...

If you live to get a decent job with a decent pay, buy a decent car and decent house, raise a decent family, die a decent death then..all i want to say is, what a DECENT way to waste your life-coach Ridz-r

No comments: