Tuesday, November 6, 2012

OR

Dear my belog...

Semalam sangat stress akibat virus OR..adeh~

Sumpah jakun gilez (memang gila) dengan sistem baru ni. Jadi pulak di waktu-waktu terakhir aku di universiti. Nasib labu-labi~

Memang super busy..extra gelabah sotong...dan yang sewaktu dengannya cuma kerana nak daftar subjek. Iye..nak daftar subjek tapi rasa macam nak pergi perang. Aku yang mulanya sangat berkobar-kobar nak siapkan report praktikal terus jadi lemau disebabkan tak dapat nak register (jari pon dah cramp sebab tekan butang refresh berjuta lemon). Perasaan waktu tu lagi nervous daripada ujian bukit untuk lesen..haha~

OR...
Open registration means aku kena fight dengan homo sapiens lain untuk dapatkan seat dalam kelas sebab ada capacity limit untuk satu-satu subjek. Homo sapiens tu pulak bukan kawan kuliah aku aje..tapi boleh dikatakan satu fakulti (whatthefish lah kan..). Jadi aku kena pilih dan susun jadual sendiri sebab jadual tak diberi (sebab selalunya jadual dah fix...manja lah katakan. Ehe..). Sangat jakun woo~haha

Berkat kesabaran akhirnya peperangan telah berakhir....Alhamdulillah i got a great friends. Maceh banyak sebab telah memimpin budak kecik ke jalan yang benar..eheh~setelah lost in the jungle...Susah kot nak baca katalog subjek yang macam cacing kerawet tuh~

Jjann~

No comments: