Tuesday, November 6, 2012

ONE TIME

Dear my belog...

Fuh~
Selesai sudah chapter satu aku di sekolah memandu yang baru. Haha..gelabah sotong tak payah nak explain lebih. Mula-mula tu kaki aku dah macam concrete vibrator. Terketar-ketar sampai nak tekan clutch pon payah. Haha...Kaki oh kaki~Sampai menangis kot masa belajar nak stop kat atas bukit tu. Lepas practise dua tiga kali baru lah calm (sikit aje pon..haha) kaki aku. Yang penting masa drive kali ni kereta tu tak reverse macam kat sekolah yang dulu. Hehehe..kira ada kemajuan jugak la kan~latihan motor mula minggu depan. Fighting!~

I learned from my own mistake..
"Experience is the name everyone gives to their mistakes"

Hendak seribu daya, kalau tak nak boleh balik rumah.
Tadi aku hampir-hampir jugak nak give up masa latihan berhenti kat atas bukit. Rasa nak suruh cikgu tu terjun aje dari kereta. Sangat tertekan dengan existance beliau kat sebelah. Sumpah aku sangat mencuba untuk dengar each instruction. Tapi nak buat macam mana kalau badan aku punya respon tak parallel dengan kepala otak aku punya arahan. Sangat sedih masa tu. Sangat stress.Tapi entah spirit apa yang merasuk aku. Satu-satunya ayat yang ada dalam kepala otak aku masa tu ialah "aku boleh buat" (air mata memang dah ready nak menitik dah masa tu..hahaha). Iye. Sekarang ni memang aku terlalu DESPERATE...untuk dapatkan lesen. Ngeee~By hook or by crook....kena cuba dan usaha jugak (=

No comments: