Tuesday, November 6, 2012

NEOMU NEOMU SHIRO -.-''

Dear my belog...

Good morning.

Wah...hari ni insyaAllah dimurahkan rezeki sebab bangun awal pagi. Ngee tipu...bukan bangun awal, tapi tak tidur langsung. Hek~as expected.

Jadi hari ni nak tulis pasal satu misteri yang berlaku pada diri aku. Misteri lah sangat kannn..ha ha ha. Aku sebenarnya sangat curious pasal benda-benda yang ada dalam Ipoh white coffee. Sebab apa curious..???? (aku takkan begitu excited nak tahu kalau benda ni tak melibatkan diri aku..hehe). Sebab Ipoh white coffee telah menyebabkan mata aku tak boleh pejam walaupun badan letih sangat-sangat. Bayangkan aku tak tidur selama 20 jam [8.00 pm ~ 5.30 pm (next day)] dan aku masih boleh join aerobik pukul 5.30 pm~sangat misteri. Malam tu ada kelas environment dan aku masih boleh datang kelas tu. Ngee~tapi dalam sejarah aku tertidur dalam kelas. Tersasar di situ..kekeke~tersedar bila dengar lecturer cakap pasal breakpoint ~chlorine sudah react dengan semua reducing agent...organics...dan ammonia dalam air..and bla..bla..bla.

Misteri sungguh. Jadi aku sudah buat keputusan.....untuk jadikan Ipoh white coffee sebagai secret weapon masa menghadapi situasi terdesak.

Contoh situasi terdesak. Esok ada kuiz Geotechnic tapi baru tahu pasal benda tu pukul 12 am. OMG..kena STAY UP!~ Jadi boleh minum Ipoh white coffee...confirm satu hari energetic tak hengat.

Ehe....kenapa aku begitu segar pagi ni? Definitely sebab IPOH WHITE COFFE~

No comments: