Tuesday, November 6, 2012

LOVE THAT I HATE YOU

Dear my belog....

Demm...
Agak-agak ada tak homo sapiens yang menangis masa telefon bakal company for internship. Aku harap ada sebab aku salah seorang daripada mereka. Hahaha..i cried!!! Punyalah comel suara aku nak tanya pasal nama dengan contact information supervisor aku nanti. Boleh pulak orang yang jawab telefon (aku pun tak pasti apa jawatan beliau~but she sounds like a bee..buZzZz) tu bercakap dengan nada penuh emosi sampai aku pun jadi sebak...dan menangis (hatiku fragile).

Tensi tahu.
Kalau iye pun tak dapat bagi maklumat yang aku nak.Perlu ke beliau bercakap dengan nada macam tu. Macam la aku rampas boyfriend beliau~Tertekan betul. kalau tak penting sangat-sangat. There is no reason pon nak call-call ni. Hadoi~

Professionalism~kitten's poop!!~
Tapi aku sedaya upaya tak nak menampakkan kekecewaan yang mendalam terhadap beliau. Kalau ikut hati nak maki marah balik. Tapi bila fikir nanti nak kerja kat situ. Dan mungkin aku memerlukan beliau pada masa akan datang. Tak jadi nak marah. Haha...tapi beliau mintak maaf jugak pada minit-minit terakhir. Mungkin sebab beliau dengar suara sebak aku. Ngeee~http://www.emocutez.com



"What worries me is the professionalism of everything"
Irvine Welsh


No comments: