Tuesday, November 6, 2012

LOUD OF LAUGH

Dear my belog..

At ease.
Tadi agak tensi. Sebab apa aku sendiri tak dapat nak agak. Terlalu banyak tidur, mungkin. Lepas mendapat sesi terapi (termasuk adengan marah-marah dan dimarah) bersama Encik Amalul. Hati sedikit lega.

Haha. Semalam Encik amalul suruh aku tengok satu mv.
Sudah tengok mv soley-soley?Aku sudah. Di sini. Komen? entah...Tapi yang nyata situasi agak meriah di situ sebab mv mat salleh tersebut mendapat sambutan yang hangit hangat daripada netizen Malaysia..Huhee~http://www.emocutez.com

Bercerita pasal reunion.
Nampaknya geng BAS SEKOLAH MADID nak buat reunion lagi~dengar cerita kali ni di Pangkor pulak..yay!~ Sangat aktif. Aku rasa sangat bertuah sebab masih menjadi sebahagian daripada mereka. Walaupun ikut logik akal aku ni boleh dianggap outsider la jugak. Jangan buat-buat lupa engkau telah keluar sekolah tu lepas PMR. Tiada niat lain. Hanya mahu bermesra dengan rakan-rakan lama. Bukan sebab nak jumpa ex-boyfriend. Siapa minat saya waktu zaman hingus meleleh dulu sila angkat tangan macam saya...(Usop Wilcha style) Hehehe~http://www.emocutez.com

Sesi mengimbau kenangan~Last time punya reunion =)))

MADID starz!~Woot..wOot

Bersama dengan Mira yang baek dan comel

Oh.
Tadi baru habis menonton episod 9 drama 49 days. Aku rasa scheduler tu adik perempuan Yi Kyung tu. Pastu beliau macam dah fall in love dengan Ji Hyun aje. Oh kalau betul akulah insan yang paling gumbira.Kekeke~Takpe-takpe..tunggu episod 10 nanti. Paling intense masa minit-minit terakhir tu...Han Kang macam dapat predict yang Yi Kyung ialah Ji Hyun. Oh cuak di situ~Memang resemble sangat. Kalau aku on the spot dapat agak. Hehehe~

Kim Na Gil.
Erk~Tak sangka beliau lelaki pojaan Emma Rauf sampai letak kat profile pesbuk (buat masa ni sebab before ni bf beliau ialah Roque..kekeke) because i dont like him plus his acting in Bad Guy. Sorry Emma. Motif? Sebab watak beliau yang sangat kurang hasam memperkotak katikkan perasaan adik beradik~walaupun tujuan jelas untuk balas dendam. Ohhoo. Ini serius~adik beradik tersebut jatuh suka sama beliau termasuk Oh Ha ni. Eh, itu drama Playful kiss. Tapi Oh Ha ni memang ada dalam drama tu. Walaupun watak beliau agak annoying, aku tetap suka. Tapi Kim Na Gil. Oh di bahagian manakah harus ku lihat kehandsome-man mu itu. Aku masih berfikir. Mungkin harus menonton drama itu kembali. Lepas tu baru buat keputusan sama ada beliau benar-benar handsome ataupun sebenarnya taste aku memang tinggi melangit mengenai ke-handsome-man lelaki. Ehe~http://www.emocutez.com


Ok. Mahu sambung menonton video tutorial ms project. Fighting!~

"You don't know a good thing until it's gone. And found something else"
Gossip girl

No comments: