Wednesday, November 7, 2012

I PRODUCED ANOTHER RUBBISH

Dear my belog...

Ability
Antara perkara yang aku suka fikir tentang manusia ialah kemampuan beliau atau kelebihan yang beliau ada berbanding dengan diri aku sendiri. Yelah,manusia kan tak sama. Kadang-kadang rasa macam tak fair aje pulak bila tengok someone yang cantik, baik...pandai pulak tu. Yela memang la rezeki masing-masing, tapi tak kira la...nak dengki jugak.Ngee~Ade pulak yang tak cantik, tak hensem tapi tetap orang suka nak jadikan kawan. Sebab they are angelic. Sangat baik dan lovable. Ade jugak yang cantik, tapi retarded..erk!~Banyak sangat jenis-jenis manusia ni kan. My dear..apesal serius benar engkau masa taip entry ni..??hahaha..dasar budak kecik =__='

OhhO.
Busy menilai orang lain padehal diri sendiri pun messy. Hari tu ada menonton satu talk show kat tv. Salah satu topik yang mereka-mereka borakkan ialah mengenai identity crisis di kalangan gen Y...Iye generasi y. Yip, aku pun y generation jugak (:~Sangat sesuai untuk aku. Aku pun kadang-kadang terfikir. Manusia jenis ape yang aku nak jadi. Tu pun krisis la jugak rasanye...hehehe. Kena pergi kaunseling lepas ni.

Life is short.
Hidup di dunia ni hanya sementara. Mati itu pasti. Yang penting ialah pengisian hidup either you wanna be a red devilish or cutey angel (:~Hargai setiap waktu yang ada supaya one day in future kita boleh PERGI dengan senyuman, bukan tangisan penyesalan. Ohhh...Entry yang sangat serius ni.




No comments: