Tuesday, November 6, 2012

final year project

Dalam banyak kes. Manusia akan melakukan kesilapan sebelum beliau membuat keputusan yang betul Sebab keputusan yang betul dilakukan dengan belajar melalui pengalaman. Aku kenal Albert Einstein, tapi beliau tak kenal aku. hehe.... One of his famous amos quote~"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new". Tak kiralah kesilapan masa jawab exam ke...masa bercinta ke...masa pilih kawan ke. Manusia memang harus buat silap dan belajar daripada kesilapan tersebut. Kehidupan ni pun satu proses pembelajaran sebenarnya....cikgu aku cakap. hee~

Tulis banyak pun boleh juling kalau baca balik..hehe. Straight to the point. Aku nak story mory pasal dilema aku masa nak tentukan apa yang aku nak buat untuk PSM dan jugak progress PSM aku. Nak pilih supervisor pening...nak pilih tajuk confius. Serius blur. Akhirnya aku pilih konkrit !konkrit ! konkrit. Kenapa..??? Sebelum ni aku punyalah kutuk (dalam hati ajelah. Nak cakap face-to-face tak berani) kawa-kaw manusia yang ambik konkrit. Sekarang ni. Hambek engkau budak kecik. cement is everywhere. Sand is your sweet dream and laboratory is the best place to lepak. Reality bites !~ Betullah orang cakap jangan benci sesuatu secara ekstrem sebab takut nanti benda tu lah yang kita sayang-sayang. Pelok-pelok. Gulp ! Aku harap pilihan aku ni merupakan pilihan yang terbaik. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Amin !



My first babies ever (:


"Fear less, hope more. Eat less, chew more. Whine less, breathe more. Talk less, say more. Love more, and all good things will be yours"

No comments: