Wednesday, November 7, 2012

BITTERSWEET LIFE~

Dear my belog...

Cuti tiga hari sudah berakhir.

Starting from tomorrow...kelas sudah mula. Itu bermaksud esok ada kuiz statistics. Assignment hydrology perlu disiapkan. Lab report mesti di-complete-kan. Thanks God Assignment statistics sudah siap. Two way ANOVA~maha complecated punya calculation. Begitu juga assignment satu hydrology~penman mempunyai rumus yang sangat memutar alam. Yes hanya kerana ET...hOi,hOi,hOi!~ Thank you to Ika for your consideration~sebab hampir semua kerja beliau yang siapkan. Starting from coding Visual Basic sampai printing....Ika..ika..and Ika again~Love you,muackk!!


Sudah tamat di situ...mari fikir pasal projek RC pulak. Masih tiada tanda-tanda yang projek itu dijamin siap sebelum due date. Too much assumption dan jalan kerja yang bermacam-macam gaya~my goodness!Akhirnya, kesimpulan daripada pengalaman...buat sahaja ikut kefahaman masing-masing. Matlamat sekarang ialah siap sebelum tarikh submission..supaya markah tidak deducted. Assignment law masih tak nampak bayang. Sudah dapat pelan nanti baru boleh cerita. Hope dapat bagi komitmen untuk siapkan semua tu~tak nak makan vitamin M minggu ni. Amin3!


Uh..huh~

Budak kecik...jangan lupa pasal proposal writing. Kamu perlu cari bahan-bahan untuk presentation dan juga report~tensi bertambah

I hear and i forget. I see and i remember. I do and i understand
Confucius

No comments: