Sunday, March 4, 2012

Recap



Sedang menghabiskan masa di luar bilik. Sebab dua hari ni tak keluar bilik langsung kecuali bila pergi kafe beli makanan. Tu pon selalunya aku dan roommates memasak di bilik. Sejak ada dapur gas ni semangat memasak berkobar-kobar. Sebab sebelum ni kami hanya ada deep fryer jer. Err..maksud aku yang bersemangat waja untuk memasak ialah roommates lah, bukan aku sebab aku hanya "mak cik tukang kipas aje" kui kui kui... Untuk makluman aku dan memasak memang tak boleh letak dalam satu ayat. Hee..Tapi banyak benda dan resepi aku belajar daripada roomates aku. Daripada resepi yang diaorang biasa masak kat bilik sampailah cara-cara nak pasang portable stove. Haa~ Balik rumah nanti tak sabar nak cuba. Baru ibu tau anak dia ni sebenarnya ada bakat terpendam untuk memasak. Ha ha ha...

Berbalik kepada cerita asal. Hari ni aku ke library. Sebenarnya minggu ni kena siapkan esemen. Kui kui kui. Sebab tu aku ke sana (kalau tak jangan harap lah yer..). Kalau siapkan kat bilik maap naik lori sampah lah. Mesti tak siap punya. Berani kerat kuku.... Tapi dugaan betul. Hari ni library tutup pukul 4 petang (aku datang pukul 3...). Cliche...aku tak tau jadual library. Ngee~So sempat pinjam buku dan taip sikit-sikit aje. Nak tak nak kena lepak kat student center (or whatever it is called). Aku gelabah sotong nak siapkan sebab ni esemen kumpulan. Kalau aku tak dapat siapkan bahagian aku. Maka aku adalah the perfect black-hole dalam group aku tu. So nak tak nak kena lah siapakan secepat mungkin. Kalau ni esemen individu memang aku masih lagi melayan drama my love by my side sekarang ni -__-''



"We are who we choose to be"
-Green Goblin

No comments: